A Co-Existence of All Ethnic Groups
In Kosovo, Albanians and Serbs do not often mix. However, in the small town of Kamenica, co-existence is peaceful with both ethnic groups going to the same cafés and markets. This is the work of the town’s young mayor, Qendron Kastrati.