Room for Culture and Debate
Nearly 100,000 Kosovans have left the country since 2014. Filmmaker Ilir Hasanaj went in the opposite direction. Having let Kosovo with his family in the 1990s for Switzerland, he has now come back to Pristina to help rebuild cultural life in the city.