A Very Small Point in History
Kosovo is the only state in Europe without visa liberalisation meaning very few can leave the country. Perparim Kryeziu was one of the lucky few able to study outside of the country with the Erasmus programme. He is determined to use his intellect and education to open up opportunities for young Kosovans.