Great Myths - The Iliad (5/10)
The story of Homer’s Iliad, the epic Ancient Greek poem recounting the Trojan War, with its mortal heroes and meddling gods. In this episode: After Greek victories, the Trojans, helped by the god Zeus, make a comeback. The Greeks need their great warrior Achilles but will he accept to return to battle?