Wielkie mity - Iliada (5/10)
Trojanie, wspomagani przez Zeusa, zyskują przewagę nad Grekami. Zepchnęli przeciwnika na wybrzeże, gdzie Achajowe zbudowali potężny mur, by chronić siebie i swoje statki. Agamemnon musi ukorzyć się przed Achillesem, by największy grecki wojownik wrócił do walki. Bez niego nie są w stanie zwyciężyć.