Bunch of Kunst
This music documentary tells the story of three men who shook up the music business with sharp-edged spoken word punk, rumbling beats and a DIY ethos. Sleaford Mods from Nottingham have become a hugely successful group in Britain and internationally and this film follows them in a pop-and-politics road movie through England.