Bunch of Kunst
Militantă, minimalistă, independentă și excentrică: trupa de post-punk Sleaford Mods zguduie lumea muzicii după propriile reguli. Acest „road movie” prin Marea Britanie spune povestea duetului de rapperi din Nottingham, care au devenit vocea clasei muncitoare și a nemulțumirii de pe insulă.