Bunch of Kunst
Wściekli, wojujący, niezależni, mający wszystko gdzieś. Poznajcie Sleaford Mods, najgłośniejszy zespół Wielkiej Brytanii. Towarzyszymy im podczas przełomowej trasy koncertowej w 2015, zaglądamy za kulisy, sprawdzamy, dlaczego tak bardzo nie chcą być „głosem klasy pracującej”. Przygotujcie się na jazdę bez trzymanki napędzaną gniewem, piwem i skrętami.