Greece: Migrants at a Legal Impasse8 min
In 2015, Europe faced a massive influx of migrants arriving via Turkey, the majority of which were Syrians fleeing the war. To stem this flow, the European Union concluded an agreement with Ankara: migrants arriving in the EU will now be sent back to Turkey.