Carte Blanche to Ulli Lust
Cartoonist Ulli Lust, author of the graphic novel ‘Today is the Last day of the Rest of Your Life’ and fellow artist Kai Pfeiffer go to Poland to explore Białowieża, the last primeval forest in Europe where Bison still roam.