1880 - 2017 Building Ever Bigger
Over four centuries the cities of Amsterdam, London and New York dominated the world economy creating exceptional innovation and new models of urban living. As the twentieth century dawns London, the world’s largest city, expands ever outwards, whilst New York decides to build upwards.