Medicines of the World: The Philippines
In the Philippines, traditional massage therapists known as "manghihilot" have only their hands and coconut oil to heal their patients. Bernard Fontanille meets Angelita Calderon, a woman who treats the villagers and farmers through manipulation of muscle and control of pressure points.