Twin Peaks - Season 2 (19/22)
Having solved Laura Palmer's murder, Agent Cooper is faced with a new threat in the form of his ex-partner Windom Earle... Episode nineteen: While preparations for the Miss Twin Peaks pageant are underway, Cooper and Truman discover a new petroglyph in the Owl's Cave.