Twin Peaks - Season 2 (16/22)
Having solved Laura Palmer's murder, Agent Dale Cooper is faced with a new threat in the form of his ex-partner Windom Earle... Episode sixteen: Albert reveals who shot Cooper and Windom Earle sends a strange poem.