Twin Peaks - Season 2 (15/22)
Having solved Laura Palmer's murder, Agent Dale Cooper is faced with a new threat in the form of his ex-partner Windom Earle...Episode fifteen: Back in Twin Peaks, Albert Rosenfield investigates Josie Packard; Windom Earle begins a diabolical game of chess with Cooper.