Twin Peaks - Season 2 (13/22)
Having solved Laura Palmer's murder, Agent Cooper is faced with a new threat in the form of his ex-partner Windom Earle.... Episode thirteen: Cooper and Truman set a trap for Jean Renault while Windom Earle launches a new offensive.