Twin Peaks - Season 2 (1/22)
FBI agent Dale Cooper continues his investigation into the murder of Laura Palmer, uncovering the secrets of Twin Peaks' inhabitants. He soon faces a new threat...Episode twelve: Cooper decides to buy a house in Twin Peaks; Bobby visits Ben, whose mental health is deteriorating.