Cu hărțile pe masă
De la izbucnirea războiului din Ucraina, Azerbaidjanul a devenit un partener strategic în plan geopolitic. Totuși, președintele Ilham Aliev este acuzat de corupție și represiune împotriva opoziției. Reportajul analizează contradicția dintre interesele politice și realitățile unui regim autoritar.