ARTE Europa Săptămânal
Care ar putea fi următorul obiectiv militar al Rusiei în Europa? După invadarea Ucrainei, tot mai multe guverne, mai ales din Europa de Est, privesc acest scenariu ca pe o posibilitate reală. Însă ideea este respinsă de mulți tineri, care ar fi primii chemați la arme.