Pe urmele urșilor360° Reportage
Timp de secole, păstorii albanezi au străbătut Balcanii alături de turmele lor. Această tradiție s-a întrerupt brusc odată cu instaurarea dictaturii. După căderea regimului comunist, mulți s-au întors la vechile obiceiuri, încurajându-și copiii să le urmeze exemplul. Însă noile generații s-au obișnuit cu viața la oraș. Mai există un viitor pentru păstorii din Albania?