ARTE Reportage - Salwador: więzienie niczym gułagIrak
W Iraku proirańskie milicje stały się ważnymi graczami politycznymi. Bagdad próbuje dziś ograniczyć ich wpływy i odzyskać kontrolę nad uzbrojonymi ugrupowaniami. Po atakach Stanów Zjednoczonych i Izraela układ sił w regionie może się zmienić. Czy bojówki wspierane przez Iran utrzymają swoją pozycję? Czy pozbawione wsparcia finansowego wpływowego sąsiada stracą na znaczeniu?