Johannes Brahms: Koncert fortepianowy nr 1
Johannes Brahms spędził ostatnie 25 lat swojego życia przy ulicy Karlsgasse 4 w Wiedniu. Niedaleko tego miejsca znajduje się dziś Wiedeńska Sala Koncertowa. To właśnie tam, 21 czerwca 2026 roku, Wiedeńscy Symfonicy pod batutą swojego głównego dyrygenta Petra Popelki wraz z obiecującą rosyjską pianistką koncertową Yulianną Avdeevą wykonują I Koncert fortepianowy d-moll op. 15 Brahmsa.