Re: - Rumunia: ratownicy zapomnianych miejscLibia
W Leptis Magna, starożytnym rzymskim mieście wpisanym na listę UNESCO i ocalonym przed Państwem Islamskim, uzbrojeni lokalni wolontariusze samotnie strzegą ruin. Dniem i nocą patrolują antyczne kolumny, próbując chronić pamięć o przeszłości przed rabusiami i rywalizującymi grupami zbrojnymi.