Alpy: policja na nartach31 min
Tylko w północnych Włoszech służby ratunkowe odnotowują w każdym sezonie nawet do 12 000 upadków i kolizji. Coraz częściej mówi się więc o wprowadzeniu dodatkowych kontroli i ograniczeń. We włoskich Alpach nad bezpieczeństwem narciarzy czuwają policjanci, którzy mają prawo wypisywać mandaty za przekraczanie prędkości lub jazdę pod wpływem alkoholu.