Re: Italian Police on Skis
Skiing accidents have been on the rise for several years now. In northern Italy, 12,000 accidents occur each season. This is due to crowded slopes, alcohol consumption and overconfidence from some skiers. ARTE Re: followed local police in an Italian mountain resort to find out how they are dealing with the problem.