Ukrainki w kopalniach węgla31 min
Ukraina straciła wiele kopalń węgla w Donbasie w wyniku rosyjskiego ataku. Poza tym wielu górników dołączyło do armii i walczy na froncie. W obwodzie dniepropietrowskim, zaledwie 100 kilometrów od frontu, funkcjonowanie kopalń utrzymują kobiety. Zakłady, kluczowe dla gospodarki, są regularnie celem rosyjskich dronów. Jak pracownice, czasem samotne matki, radzą sobie z nieustannym zagrożeniem?