Femeile din mină - Cărbune pentru Ucraina31 min
După pierderea multor mine din Donbas și mobilizarea minerilor pe front, femeile au preluat munca din industria cărbunelui ucrainean. În regiunea Dnipropetrovsk, aflată la doar 100 de kilometri de front, ele lucrează în mine esențiale pentru țară, în timp ce atacurile cu drone și amenințarea războiului fac parte din viața de zi cu zi.