Rewolucja science fiction (4/5)
Science fiction od zawsze wyrażało nasze lęki i koszmary. Dziś internet i sztuczna inteligencja zaglądają w każdą sferę życia, podważając prywatność i poczucie wolności. Sci-fi przewidziało te problemy dekady wcześniej, pokazując świat, w którym człowiek staje się zakładnikiem własnych wynalazków i technologii, które miał kontrolować.