(Prawie) cała prawda: Bruce Lee(Prawie) cała prawda: Metallica
Karykatura gwiazd w 3 minuty. W dzisiejszym odcinku: Metallica - zespół, który przeniósł metal na wyższy poziom. Zarówno jeśli chodzi o tempo jak i ilość sprzedawanych płyt.