Hangman's Chair - Hellfest 2022Alcest
Na Hellfest Alcest prezentuje siódmy album w swojej dyskografii z unikalnym brzmieniem. "Spiritual Instinct" został wydany w 2019 r. przez legendarną niemiecką wytwórnię Nuclear Blast. Alcest otoczył scenę Temple dźwiękowymi pejzażami, które tylko oni mogą stworzyć.