Epica - Hellfest 2025Within Temptation
Każdy, kto twierdzi, że metal nie jest elegancki, najwyraźniej nigdy nie słyszał Within Temptation: pierwszorzędne wokale, melodie, które są równie mroczne, co chwytliwe, sprawiają, że są wyjątkowym zjawiskiem w muzyce ekstremalnej. Ich koncert - z niezrównanym głosem Sharon den Adel wznoszącym się ponad to wszystko - jest jednym z najważniejszych wydarzeń Hellfest 2025.