Electric Callboy
Electric Callboy to bez wątpienia jeden z najdzikszych, najdziwniejszych i najbardziej rozrywkowych gości Hellfest 2025. Dzięki swojemu szóstemu albumowi, "Tekkno", szalona trupa zapewnia publiczności najwyższej klasy zastrzyk energii.