Pożary – jak innowacje pomagają walczyć z żywiołem
Prawie każdego lata pożary pustoszą ogromne obszary Europy — od Hiszpanii po Francję i Grecję. Giną ludzie, całe krajobrazy zostają zniszczone. Naukowcy oraz służby testują nowe metody walki z ogniem: analizy satelitarne, odporne na upał uprawy, lepsze utrzymanie terenów i patrole ochotników. Czy te działania wystarczą wobec coraz częstszych i silniejszych megapożarów?