Maoussi
Babette jest Dunką od lat mieszkającą w Paryżu. Wiedzie tam uporządkowane życie i rozwija swoją pasję, którą jest taniec. Kiedy przyjaciółka prosi ją o przenocowanie kongijskiego muzyka Edo, godzi się na to bardzo niechętnie. Różnice kulturowe nie ułatwiają ich wspólnego życia, ale wszystko się zmienia kiedy w mieszkaniu pojawia się laboratoryjna myszka. Maoussi staje się łączniczką między ich odmiennymi światami.