Od 2016 roku ArteKino prezentuje i popularyzuje europejską kinematografię w czterech cyklach: ArteKino Classics, ArteKino Festival, ArteKino Selection oraz cyklach monograficznych. Projekt buduje mosty między klasykami a młodymi głosami sztuki filmowej. Współpraca między ARTE a ACE jest wspierana przez fundusze Creative Europe – MEDIA.