Birgitt Haas Must Be Killed
Bezrobotny i załamany po odejściu żony Charles-Philippe Bauman (Jean Rochefort) zostaje bezwiednie wciągnięty w międzynarodową akcję służb specjalnych. Kierujący nią Athanase (Philippe Noiret) zamierza go wykorzystać do likwidacji lewicowej ekstremistki Birgitt Haas (Lisa Kreuzer). Plany się jednak komplikują, kiedy do głosu dochodzą uczucia.