Birgitt Haas Must Be Killed
An unremarkable unemployed man (Jean Rochefort) is manipulated by a French secret service agent (Philippe Noiret) to serve as cover for the assassination of a former German terrorist (Lisa Kreuzer). Featuring a strong trio of actors, this spy film also tells an unexpected love story.