Cidade Rabat
Helena, 40-letnia producentka filmowa balansuje pomiędzy pracą, naprzemienną opieką nad córką i dbaniem o chorą matkę. Po jej śmierci czuje się zagubiona, ale spod żałoby przebija się stopniowo poczucie wyzwolenia. Helena próbuje odnaleźć w sobie dawną swobodę i umiejętność cieszenia się z drobnych rzeczy.