Cidade Rabat
Helena, a 40-year-old film producer, has spent years balancing work, motherhood and caring for her ailing mother. When her mother dies, she is left adrift. In a state of mourning, yet strangely liberated, Helena begins to reclaim time for herself, dances, gets drunk and stumbles into a bittersweet second youth.