Umarłem już trzy razy
Zapis jednego dnia, w którym 80-letni francuski aktor, reżyser i scenarzysta Jacques Nolot niezwykle szczerze opowiada o swoich doświadczeniach, lękach i namiętnościach. Świadomy zbliżającego się końca, wspomina wydarzenia, które zmieniły jego życie, jak relacja z filozofem, krytykiem literackim i pisarzem Rolandem Barthesem , czy spotkanie z reżyserem André Téchiné.