Noc świętojańska (3/6)
Oskarżenie o przemoc seksualną wobec Manu wywołuje kryzys w katalońskiej grupie castellersów. Rodzice próbują ustalić, co naprawdę wydarzyło się podczas Nocy Świętojańskiej, i chronić swoich synów. Gdy na jaw wychodzą kolejne nagrania i wiadomości, wspólnota staje przed trudnym wyborem: ujawnić prawdę czy uniknąć konsekwencji dla 14-letniego Pola.