Noc świętojańska (6/6)
Manu, oskarżeni i ich rodziny spotykają się w ramach mediacji naprawczej. Roger po raz pierwszy mówi matce, co wydarzyło się tamtej nocy, a Pol przyznaje się do winy. Czy wspólna rozmowa pozwoli im rozpocząć wszystko od nowa?