Noc świętojańska (5/6)
Manu składa zeznania w sprawie przemocy seksualnej. Wspierają ją dwie psycholożki. Dziewczyna wraca pamięcią do nocy świętojańskiej, gdy razem z Polem, Stevenem i Rogerem pili, tańczyli oraz nagrywali filmy. Dziewczyna potwierdza, że doszło do przemocy i razem z ojcem zgłasza sprawę na policję.