Noc świętojańska (1/6)
W katalońskiej grupie castellers oskarżenie o przemoc seksualną wstrząsa całą wspólnotą. Dorośli nie chcą wierzyć w winę swoich dzieci, a Manuela, 13-latka, zostaje przesłuchana przez policję. Leticia Dolera tworzy intensywny thriller psychologiczny o dorastaniu, odpowiedzialności i zaufaniu.