Noc świętojańska (2/6)
Kilka dni po Nocy Świętojańskiej Julia prowadzi spotkanie o świadomej zgodzie na stosunek seksualny. Dyskusja wyraźnie niepokoi Manu. Tymczasem Lucía ujawnia, że podczas święta młoda członkini klubu castellersów została zmuszona do seksu. Na jaw wychodzą nazwiska trzech podejrzanych: Pola, Rogera i Stevena.