Rodin i Michał Anioł
Pomimo czterystuletniej różnicy czasu, Michał Anioł i Auguste Rodin współzawodniczą w ukazywaniu ciała, jego pozycji i emocji. Skupiony na ich dziełach esej dokumentalny, który powstał przy okazji wystawy w Luwrze, tworzy dialog między tymi dwoma gigantami rzeźby.