Egoiści
Wojna, kryzysy, pandemie, głód – pracownicy humanitarni stykają się z najbardziej ekstremalnymi sytuacjami. 40 z nich i ich rodziny bez cenzury opowiadają o życiu na misjach, swoich motywacjach, obawach i nadziejach.