Judas Priest - Hellfest 2025Monkey3
Od 2001 r. czterech szwajcarskich muzyków z Monkey3 udowadnia, że muzyka rockowa sprawdza się również w wersji instrumentalnej. I w tym roku pokazują to w imponujący sposób na Hellfeście.