Świątynie kultury - Małe miasta, wielkie marzeniaJane Austen
Jane Austen, autorka „Dumy i uprzedzenia” i „Emmy”, subtelnie portretuje świat swoich bohaterów i codzienne życie swoich czasów. Z okazji 250. rocznicy urodzin przyglądamy się jej twórczości i bohaterkom, pokazując, jak powieści Austen wciąż inspirują czytelniczki i czytelników na całym świecie.