Co robią z nami sny?30 min
Między sześć a siedem lat – tyle czasu wypełniają nam marzenia senne. A jednak tak niewiele z nich zwykle pamiętamy. Czym są sny i jak artyści zaprzęgają je do kreatywnego procesu?